TOIVON SANA

Monet kuukaudet tutkin ja etsin Raamatusta, anoen Herraa antamaan minulle sanoman toivosta ja rohkaisusta näinä vaikeina aikoina. Henkeni huusi: ”Herra, puhu minulle sana sydämelleni Sinun lapsillesi, sillä Sinulla yksin on iankaikkisen elämän sanat. Vain Sinä voit puhua lohdutuksen sanan meille tällaisina aikoina”.
Pyhä Henki vastaasi rukoukseeni ja puhui sydämelleni seuraavaa:
”Minä annan sinulle yhden ainoan lupauksen Sanastani. Jos annat elämäsi tälle sanalle, se varjelee sinut läpi kaikkien vaarallisten aikojen.”
OTA VASTAAN TÓTUUS
Rakas lukija, tiedän, että ottaessamme vastaan tämän yhden jakeen, täysin uskoen siihen, siitä tulee päivittäinen voiman lähde uskollemme. Tämän lupauksen Henki näytti minulle:
”TEIDÄN ISÄNNE KYLLÄ TIETÄÄ, MITÄ TE TARVITSETTE, ENNEN KUIN HÄNELTÄ ANOTTEKAAN” (Matt.6:8).
Luukkaan 12 luvussa Jeesus määrittelee ne asiat, joita Taivaallinen Isämme tietää meidän tarvitsevan. Lyhyesti sanottuna nämä ovat: ruoka, juoma ja vaatteet.
"Sen tähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, kuinka paljoa ennemmin teidät, te vähäuskoiset! (Luuk.12:22, 28).