YKSITYISKOHTAISET OHJEET JA SELKEÄT PÄÄTÖKSET!

Jumalan tarkoittaa jokaisen lapsensa antautuvan Pyhän Hengen hallintaan ja valtaan:
"Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme" (Gal.5:25). Toisin sanoen: "Jos hän elää sinussa, anna hänen johdattaa sinua!"

Haluan näyttää sinulle, mitä Hengessä vaeltaminen tarkoittaa. En ole vielä tullut täysin tälle ihmeelliselle tielle, mutta olen koko ajan lähempänä!

Me olemme elämämme ajan kuulleet sanottavan "vaeltakaa Hengessä", mutta mitä se oikeasti tarkoittaa? Uskon, että Apostolien tekojen 16. luku kertoo yhden parhaimmista esimerkeistä, mitä Pyhässä Hengessä vaeltaminen tarkoittaa.

Pyhä Henki antaa täydelliset, selvän yksityiskohtaiset ohjeet niille, jotka vaeltavat hänessä. Jos vaellat Hengessä, silloin et vaella epätietoisuudessa. Päätöksesi eivät ole epävarmoja.

Alkuseurakunnan uskovat eivät kulkeneet epätietoisuudessa. Henki ohjasi heidän jokaista päätöstään, liikettään ja toimintaansa. Hän puhui heille ja ohjasi heitä jokaisena valveilla olon hetkenä. Yhtään päätöstä ei tehty ilman häntä. Seurakunnan motto on kautta Uuden Testamentin: "Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon mitä Henki sanoo!"

Aloitin hengellisen työn New Yorkin kaupungissa, koska Pyhä Henki ilmoitti minulle hyvin selvästi: "Mene New Yorkiin ja rakenna seurakunta." Hän sanoi, milloin minun pitäisi lähteä liikkeelle. Ei paholainen eikä paha henki pystynyt repimään minua irti tästä tehtävästä, koska Pyhä Henki antoi yksityiskohtaiset ohjeet. Pyhä Henki sanoi: "Tälle nimenomaiselle alueelle minä aion pystyttää seurakunnan. Tottele minua, David. Ala seurakuntatoiminta New Yorkin kaupungissa!" Times Squaren kirkko ei ole mikään sattuma. Se on tulosta selvästä, yksityiskohtaisesta Pyhän Hengen antamasta ohjeesta!